Josefineslife

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Ingen tandställning längre

Av Josefine - 19 januari 2011 16:04

Nu känner jag mig riktigt dålig pga att det var så enormt längesedan ajg skrev eller la in något för huvud taget. Kommer kanske inte ihåg allt jag gjort det senaste men jag kan säga det jag faktist kommer ihåg. Lördags var jag ute i gbg och hade det riktigt trevligt. Eller ja skitkul, dansades en hel del kan ajg säga. Dagen efter då bilderna kom upp på klubbens hemsida var kanske inte lika bra. Första bilden var på mig och mina vänner. Kan förresten visa en utav dem. Här nedan kan ni se. hahahahahaha.

        


I måndags var jag riktigt duktig faktist. i alla fall om man jämför med i går :P Första lektionen hade jag redovisning. Andra lektionen var det en till redovisning. Efter det gick jag och skrev ett arbete som jag skulle lämna in samma dag så det gjorde jag såklart också. Tredje lektionen och sissta var naturkunskap och där gjorde vi inte något speciellt direkt men efter det gick jag och shoppade en hel del saker kan ajg säga. Skulle bara haft en klänning men det blev en blus/skjorta ett smycket och en kavaj/kofta också. :P hehe och så lite godis. var så sugen. När jag sedan kom hem satte jag mig ner och började skriva på ett arbete som skulle in igår, men det tog inte så lång tid så jag började skriva på nästa inlämning som är i morgon också och blev klar med även den. Sedan tyckte jag det fick vara nog med duktiga saker för den dagen. Hade gjort min ranson för veckan liksom. När pappa kom hem blev det bakelse eftersom jag hade fått reda på mitt betyg i matte D kursen och pappa blev glad över det så han kände för att köpa något gått som belöning, vilket kändes bra. Det var kanske därför jag jobbade på så bra, vem vet. Något bra leder till ännu mer bra saker :P hahahahha igår däremot var världens slappisdag och jag var tvungen att gå upp kl 6 på morgonen vilket gjorde att jag naturligt vis slocknade totalt på bussen :P hahaha men som tur var vaknade jag i tid. Därför jag var innte i kba så tidigt förresten var för att ajg skulle ta ut min tandställning så nu känns det enormt konstigt. Känns som jag har hjättetänder eller något. Det är så ovant :D men det käns bra att få ut den 2,5 år senare :D Var förståss fortfarande trött så jag somnade nästan hoss tandläkaren också eftersom det tog sådan tid men bussen hem igen var nog värst för då vaknade ajg nästan försent :P hahaha. Skulle sedan in igen lite senare till tandläkaren för att hämta min plastskena men då köre min sysster mig och vad tror ni inte änder påvägen hem igen i bilen. Jo jag somnar igen :/ mysko asså. Hur trött kan man vara på en skala. I dag då ska jag faktist försöka få gjort någon fysik eftersom jag har prov på fredag :( så segt.

Det var nog det jag kommer ihåg från det senaste.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 2 juni 2011 23:15

  För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeentennnn fy fan vad jag e bra.                   ...

Av Josefine - 2 juni 2011 22:47

Var det längesedan or what??? kommer inte ens ihåg senaste jag skrev i min blogg. Det har varit så mycket annat med skolan och allt vilket har gjort att jag inte riktigt funnit tid till att skriva. Eller jo tid har jag nog haft men inte någon ro till...

Av Josefine - 28 februari 2011 17:17

Förlåt att det var så längesedan ajg skrev. Har varit mycket det senaste. Var i Bad Gastine och åkte skidor under hela vecka 7. Det var grymt kul. Utgång varje kväll och så bästa skidåkningen också och trevliga människor. Träffade på en hel del nya m...

Av Josefine - 7 februari 2011 20:31

Lovely Advice   Health: 1. Drink plenty of water.2. Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dinner like a beggar.3. Eat more foods that grow on trees and plants and eat less food that is manufactured in plants.4. Live with the 3 E&...

Av Josefine - 7 februari 2011 18:16

SÄLEN var sjukt grymt. Åkte snowboard första och sissta dagen och såklart så blev det skidor en dag därimellan. Ska ju ändå åka iväg igen till Österike nu på fredag och då blir det bara skidor eftersom jag inte kan ta med mig båda två. Här har n...

Quote of the day

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards