Josefineslife

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

20 Januari och Niclas har blivit ett år äldre.

Av Josefine - 20 januari 2011 18:02

GRATTIS, Grattis, grattis min kära vän :D
I dag fyller en betydelsefull vän till mig år. Har säkert sagt grattis till han ett par hundra gånger skulle jag tro men vad gör det. Fyller man år så fyller man år och bör höra ordet grattis ett antal gånger.
Vi har känt varandra i 1,5 år nu men det känns som vi kännt varandra mycket längre än så. Han är en väldigt snäll vän (kanske till och med lite för snäll för sitt eget bästa :P haha) men det är ju inte för inte som vi har blivit så pass bra kompisar. Vist det kommer upp en hel del många småtaskiga skämt mellen oss hela tiden men som tur är vet vi att det bara är på skoj. Man måste ju kunna ta ironi ordentligt när det kommer till Niclas. Att skoja är något han göra hela tiden, vilket är väldigt härligt. Jag kan säga när det kommer till mig så måste man bortse från alla taskiga saker jag kan slänga ur mig ibland på skoj och det kan han verkligen, annars tror jag inte vi skulle klarat av varandra. Att han står ut med alla mina galenskaper hela tiden är ju också ganska så bra . Nog med förklarande om hur bra person Niclas är utan nu vill jag bara säga GRATTIS en gång till och tacka Niclas för att han är en sådan underbar vän som alltid är där när det är något och alltid går att prata med. TACK!


Kollade igenom datorn och hittade dessa underbara bilder på födelsedagsbarnet.

             


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 2 juni 2011 23:15

  För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeentennnn fy fan vad jag e bra.                   ...

Av Josefine - 2 juni 2011 22:47

Var det längesedan or what??? kommer inte ens ihåg senaste jag skrev i min blogg. Det har varit så mycket annat med skolan och allt vilket har gjort att jag inte riktigt funnit tid till att skriva. Eller jo tid har jag nog haft men inte någon ro till...

Av Josefine - 28 februari 2011 17:17

Förlåt att det var så längesedan ajg skrev. Har varit mycket det senaste. Var i Bad Gastine och åkte skidor under hela vecka 7. Det var grymt kul. Utgång varje kväll och så bästa skidåkningen också och trevliga människor. Träffade på en hel del nya m...

Av Josefine - 7 februari 2011 20:31

Lovely Advice   Health: 1. Drink plenty of water.2. Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dinner like a beggar.3. Eat more foods that grow on trees and plants and eat less food that is manufactured in plants.4. Live with the 3 E&...

Av Josefine - 7 februari 2011 18:16

SÄLEN var sjukt grymt. Åkte snowboard första och sissta dagen och såklart så blev det skidor en dag därimellan. Ska ju ändå åka iväg igen till Österike nu på fredag och då blir det bara skidor eftersom jag inte kan ta med mig båda två. Här har n...

Quote of the day

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards