Josefineslife

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Josefine - 30 oktober 2010 14:43

Börjar dar ihopp sig lite för att fixa en bra skidresa till vecka sju nu. Det menas att jag verkligen måste ta tag i det :(


Hade en sådan härlig dag igår. Efter skolan när lovet äntligen börjat så åkte jag in till gbg för att möta Jasmine. Vi shoppade lite gick sedan och fikade, så mysigt. När vi sedan skulle åka hem så blir vi naturligtvis tagna av biljettkontrolanter på bussen som bad oss att stiga av :P haha det fick vi ett gått skratt åt senare i alla fall. Tog sedan bussen därefter och åkte hem för att äta lite och kolla på film och bara ha det gött. Ingen av oss är något fans av halloween så vi kände inte riktigt för att gå ut så det passade aldelses utmärkt med en "hemmakväll". Inte så mycket till att vara hemma på kvällen eftersom vi kom hem så sent men senare blev det i alla fall med film och en hel del gottesaker till. Min hosta (lunginflamation) börjar ge sig lite i alla fall vilket är gött för jag börjar få enormt ont i magen av allt hostande. Det är riktigt utmattande för magmusklerna att hosta konstant i en månads tid. Detta är kanske pga att jag inte gick ut vilket inte hade varit så bra. Den (sjukt nygga) apotekeren sa nämligen till mig väldigt tydligt att jag inte fick dricka alkohol till hostmedicinen för det kunde försämra andningen så jag tyckte det skulle vara som en dålig ide. Går man ut så är det ju svårt att hålla sig ifrån det. Men detta var inga problem igår kväll då jag varkligen hade en toppentid med min underbara Jasine som jag äntligen fick ge min precent till. Lite försenat jag vet men bättre sent än aldrig. :D


     


Blir förmodligen lite svårate ikväll i alla fall. Ska till kusinerna för att fira mormors födelsedag men får la hålla mig där så länge så möjligt för att inte hitta på något annat som jag inte borde. Lite surt faktist att vara sjuk under en högtidshelg som går ut på att festa :/ Men vad ska man göra. Har man varit sjuk så länge som jag har vill amn bara att det ska gå över. Vill ju inte att lunginflamationen ska bli värre än vad den redan är.



  

Quote of the day

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards