Josefineslife

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Fika <3

Av Josefine - 21 oktober 2010 21:25

Har verit en hel del det senaste. Inte från skolans håll utan det har blivit en hel del fika. Har varit ute och fikat med alla möjliga människor de senaste dagarna. Kännde det var dags att ta igen lite efter att jag haft så mycket i skolan det senaste. Har varit mycket trevligt att få träffa er alla <3 Det har altså varit en väldigt rolig vecka och inte ska den sluta med det nu utan det fortsätter med att träffa trevligt folk hela helgen lång :D

Men tro nu inte att jag inte har något i skolan för det har jag. Inte så extremt mycket som det varit de andra veckorna men jag kommer defenitivt få ta igen det jag har slarvat med nu de senaste :/ Ja, ja det har varit värt det att få vila ut lite också. Blev en hel del sovmånar denna vecka också, inte med mening såklart men jag var tydligen för trött så när klockan ringde trodde jag det var mitt i natten och stängde av den för att somna om :D Enormt skönt men missade bla en viktig genomgång :P hihi Har också glömt av att göra en hel del saker i veckan men, men vad gör man. Kanske så att det blir lite att göra under lovet som är snart, vilket är mycket efterlängtat :D

Mamma som föresten fyllde år i söndags kom hen från Prag igår så jag fick ett par vantar och en jättefin lite väska samt lite annat också. Jättesnällt av henne. Blev lite förvånad där :D haha


Ska försöka göra något vettigt nu så vi hörs senare <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 2 juni 2011 23:15

  För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeentennnn fy fan vad jag e bra.                   ...

Av Josefine - 2 juni 2011 22:47

Var det längesedan or what??? kommer inte ens ihåg senaste jag skrev i min blogg. Det har varit så mycket annat med skolan och allt vilket har gjort att jag inte riktigt funnit tid till att skriva. Eller jo tid har jag nog haft men inte någon ro till...

Av Josefine - 28 februari 2011 17:17

Förlåt att det var så längesedan ajg skrev. Har varit mycket det senaste. Var i Bad Gastine och åkte skidor under hela vecka 7. Det var grymt kul. Utgång varje kväll och så bästa skidåkningen också och trevliga människor. Träffade på en hel del nya m...

Av Josefine - 7 februari 2011 20:31

Lovely Advice   Health: 1. Drink plenty of water.2. Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dinner like a beggar.3. Eat more foods that grow on trees and plants and eat less food that is manufactured in plants.4. Live with the 3 E&...

Av Josefine - 7 februari 2011 18:16

SÄLEN var sjukt grymt. Åkte snowboard första och sissta dagen och såklart så blev det skidor en dag därimellan. Ska ju ändå åka iväg igen till Österike nu på fredag och då blir det bara skidor eftersom jag inte kan ta med mig båda två. Här har n...

Quote of the day

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards